Smugglers bay loop track a Mt. Lion

Smugglers bay, jedna z nejhezčích pláží na Zélandu, kde blankytně modré moře omývá břeh písečné bílé pláže plné mušlí. Místo daleko od města, které oplývá klidem.

Smugglers bay loop track

Tento trek je relativně krátký a nenáročný se zastávkou u zátoky Smugglers. Trasa začíná od parkoviště přímým vstupem do rezervace, pokračuje přes kravské výběhy a dále se line úzkou pěšinou nad útesy.

Z cesty lze odbočit k výhledovému místu na malém kopci Busby Head. (Tato zacházka vedoucí tam i nazpět stejnou trasou není nutná, ale jedná se o velmi krátký výstup, a výhled na Smugglers bay je odsud moc hezký). Poté cesta pokračuje k zátoce samotné. A následně krátkou cestou přes další kravský výběh zpět k parkovišti.

Čas: 1, 5 hodiny

Délka trasy: 3 km

Mt. Lion

Od Smugglers bay se lze vydat ještě na vrcholek Mt. Lion (395 m.n.m). Cesta to není nikterak dlouhá, ovšem je třeba upozornit, že celá trasa nahoru vede po schodech, což není zrovna příjemnou záležitostí. Kor pomyslíme-li na skutečnost, že stejná schodovitá trasa vede i směrem dolů.